نشست خبري سرمربي رئال مادريد
آنچلوتی پس از بحران های ناشی از شکست در دربی مادرید، با سه برد متوالی توانست رئال مادرید را به حاشیه امنیت خوبی برساند و فشار انتقادات را کاهش دهد. سرمربی ایتالیایی رئال در نشست خبری بازی با ویارئال گفت:

مودریچ

مودریچ جزو 18 بازیکن دعوت شده برای بازی مقابل ویارئال نخواهد بود.در این هفته خیلی خوب با تیم تمرین کرده اما هنوز به زمان بیشتری نیاز دارد. روی بازی دادن به او در مقابل شالکه فکر می کنم.

وضعیت تیم

فکر می کنم در بهترین شرایط بدنی و ذهنی به مهمترین و حساس ترین مقطع فصل رسیده ایم.

وضعیت مصدومیتی که بیل در بازی مقابل الچه دچارش شد

بیل در بازی های اخیر نمایش بسیار خوبی داشته و امیدوارم در ادامه نیز همینطور بازی کند؛ چرا که به بهترین فرم او نیاز داریم.بیل در صحنه خطا خیلی خوش شانس بود که دچار مصدومیت شدید نشد.به هر حال در فوتبال از این اتفاقات همیشه می افتد.

ایسکو

سخت است بگویم کدام نقطه از زمین برای ایسکو بهتر است؛ چرا که او نشان داده هرجا که او را بگذارم، خوب جواب می دهد. عملکرد ایسکو مرا شگفت زده کرده اما باید از قابلیت های او در هنگام هجوم، بیشتر از دفاع استفاده کنم.

 

ویارئال

با تیم بسیار با کیفیتی بازی داریم. ویارئال در مقابل اتلتیکو و بارسلونا نشان داد که چه تیم خوبی است. برای شکست دادن این تیم، باید بهترین بازی خودمان را انجام دهیم.

میمهانی خصوصی بازیکنان رئال که تا پاسی از شب ادامه داشت

واکنش من مثل همیشه بود. این مشکل بازیکنان است نه من. دلیلی نمی بینم که آنها باید از من اجازه می گرفتند.فکر می کنم یک میهمانی خوب و به قصد همبستگی بود. آنها دور هم جمع شده و شام خوردند که برای ایجاد جو صمصمانه تر بین بازیکنان، اقدام خوبی بود. از این مساله خوشحال و راضی هستم. دیروز هم بدون مشکل، خیلی خوب و نرمال تمرین کردند. فضای شادی هم در تمرین وجود داشت.

ایسکو تا چه زمانی فیکس بازی می کند؟

او وضعیت بسیار خوبی دارد و تا زمانی که اینچنین خوب بازی کند، همیشه در ترکیب ثابت قرارخواهد داشت. این یک موضوع غیر قابل بحث است.

فشردگی بازی ها

به فکر استراحت دادن به بازیکنان اصلی نیستم. با وجود اینکه بازی های زیادی انجام داده ایم اما بازیکنان، سرحال و تازه نفس هستند. همیشه به این فکر می کنم که بهترین ترکیب ممکن را در زمین قرار دهم. قبل از بازی مقابل بارسلونا، سه بازی مهم در پیش داریم. همیشه برای سه امتیاز بازی می کنیم و هر بازی برای ما اهمیت خاص خود را دارد. مربیگری شغل دشواری است.همیشه از مربیان بخاطر ترکیب هایی که می چینند، انتقاد وجود دارد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ايسکو , ويارئال , گرت بيل , لوکا مودريچ , کارلو آنچلوتي (سرمربي) , رئال مادريد ,

تاريخ : شنبه 9 اسفند 1393 ا 16:33 نويسنده : علی ظهرابی ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.